Klasická masáž - bolesti zad - masáže Praha

Klasická masáž – bolesti zad

Jedná se o regenerační masáž odstraňující únavu a posílení organismu. Odstraňuje ochablost, ztuhlost, zkrácení a bolestivost svalstva. Napomáhá lepšímu prokrvení a návratu žilní krve a mízy z periferií do oběhového centra.

Klasická masáž - popis

Klasická masáž způsobuje značné prokrvení především svalového a vazivového aparátu, ale druhotně i vnitřních orgánů. Dochází při ní ke zrychlení výměny látkové, vytlačení odpadních, balastních látek (např. solí vápníku, kyseliny mléčné, vody…) do kapilárního a lymfatického řečiště. Ztuhlý svalový systém reaguje uvolněním jednotlivých vláken, povolením spazmů. Nastupuje celková regenerace organismu, odstranění únavy, pocit lehkosti a volnosti těla (hlavně při celkové masáži).

Klasická masáž - k čemu je vhodná

Klasická masáž může prospět i kloubům díky prokrvení a vybalancování svalových skupin klouby fixujících. Je třeba dodat, že masáž neposiluje svaly, pouze je může připravit na lepší výkon právě díky výše zmíněnému. Každou dekádou je, bohužel, zhruba deset procent svaloviny přeměněno na vazivo. Ke zpomalení tohoto procesu přispívá především pohybová aktivita, avšak i klasická masáž.

U klasické masáže se provádějí vydatnější a tvrdší hmaty, které odstraňují nahromaděné únavové látky např. kyselinu mléčnou ve svalech. Upřednostňuje se masáž celková, ale nejčastěji je vyhledávaná masáž zad a šíje.

Klasická masáž - hloubková masáž a rozdíl mezi nimi

Klasická masáž nebo-li švédská masáž je nejpoužívanější druhem mezi masážemi. Tvoří základ všech regeneračních masáží, které se vyučují na kurzech rekondičních a regeneračních masážích s osvědčením MŠMT. Hloubková masáž nazývaná také hloubková terapeutická masáž či hloubková vazivová masáž spadá do skupiny zdravotních masáží vyžadující dokonalou znalost anatomie. Hloubková masáž se zaměřuje na manuální korekci svalů kolem páteře, svalů šíje, krku a pánve. Je vyučována výhradně na kurzech, jejichž absolventi získávají osvědčení MZCR. Pouze absolventi - maséři těchto kurzů, mají možnost masírovat ve zdravotnických zařízeních. Vyzkoušejte účinky hloubkové masáže. Díky rychlé úlevě od bolesti zad a dlouhodobému účinku nebudete chtít příště jinou masáž.

Hloubková terapeutická masáž s ošetřením Trigger Points pro okamžitou úlevu

Hloubková terapeutická masáž s ošetřením Trigger Points je nejvyhledávanější zdravotní masáží, vedoucí k rychlé úlevě při bolestech zad, šíje a krku. Byla vyvinuta fyzioterapeutem a je prováděna výhradně maséry s certifikací pro oblast zdravotnictví. Terapeut - masér kombinuje techniky hloubkové, vazivové, lymfodrenážní a některé fyzioterapeutické techniky. Hloubková masáž je nejúčinnější masáží přinášející rychlou úlevu od bolesti zad. Vždy se přizpůsobujeme vašemu aktuálnímu stavu..

Hloubková masáž krku

Trápí Vás často bolesti hlavy, způsobené ztuhlostí krční páteře? Pak je pro Vás vhodná hloubková masáž krku. Hloubková masáž krku je speciální technika - masáž uvolňující blokaci krční páteře. Hloubková masáž krku je vyučována panem Flanderou, majitelem masérské školy. Hloubkovou masáž krku smí provádět pouza masér s certifikací pro zdravotnictví.

Klasická masáž – bolesti zad 1
Klasická masáž – bolesti zad 2