Mgr. Veronika Andová - fyzioterapeut | Masáže rehabilitace Praha

Mgr. Veronika Andová - fyzioterapeut

Dosažené vzdělání

• Magisterské studium na Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, Specializace ve zdravotnictví – Fyzioterapie
  • Vlastní platné Osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu (tzv. REGISTRACE) podle kreditního systému (dle zákona 96/2004Sb. ve znění vyhl. č. 4/2010Sb.)

Praktikuje tyto terapeutické metody, techniky a poznatky:

• Metoda Ludmily Mojžíšové
  • Cvičení pánevního dna
  • Senzomotorická stimulace, cvičení na balančních plochách, cvičení na velkém míči a s overballem
  • Diagnostika a indiviuální terapie (manuální terapie) – diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému dle Lewita
  • Terapie triggerpointů
  • Kineziotaping (včetně crosstapingu)
  • Funkční dynamická stabilizace v kontextu vývojové kineziologie (obdoba DNS dle Koláře)
  • Propriofoot koncept
  • Dornova metoda a Breussova masáž
  • Feldenkraisova metoda
  • Instruktor jógy II.třídy