Masáž hlavy Praha - bolesti hlavy - antimigrenózní

Hloubková masáž krku + antimigrenózní masáž hlavy

Hloubková masáž krku je speciální masážní technika, působící na hluboké svaly krku a je vykonávána pouze maséry s osvědčením pro oblast zdravotnictví. Antistresová - antimigrenózní masáž hlavy je relaxační masáž působící na povrchové svalstvo.

Hloubková masáž krku

Hloubková masáž krku působí na hluboké svaly krku, kdežto klasická masáž uvolňuje pouze povrchové svalstvo. Hloubková masáž krku využívá účelově vedené tahy, které rozvolňují svalstvo v okolí krční páteře. Masáž je razantnější, někdy mírně bolestivá. Zaručuje výsledky a úleva přichází již po první masáži.
Hloubkovou masáž krku provádí pouze maséři s certifikací „Masér pro oblast zdravotnictví“. Hloubková masáž krku se nedoporučuje po operaci krční páteře.

Hloubková masáž krku odstraňuje bolesti hlavy, migrenózní stavy, může zlepšit vidění. Pomáhá zlepšovat Tinitus (pískání v uších). Je účinným pomocníkem odstranění bolesti rukou a ramenou.

Jak říká pan Stanislav Flandera, majitel masérské školy a lektor této masáže:. „Krční páteř nebolí, bolí svaly krku.“.

Antistresová - antimigrenózní masáž hlavy, relaxační

Stres se nejvíce promítá do oblasti šíje, dochází k ztuhnutí svalstva a stlačení krevního řečiště, které zapříčiňuje bolesti hlavy způsobené přetížení či přepracovnání.

Relaxační uvolnění mimického svalstva při masáži, využití akupresurních bodů v obličejové a vlasové části hlavy a účinků éterických olejů s antimigrenózními účinky přináší úlevu a odpočinek.

Masáž hlavy - bolesti hlavy - antimigrenózní
Masáž hlavy Praha - bolesti hlavy - antimigrenózní 1