Přístrojová lymfodrenáž Praha

Přístrojová lymfodrenáž

Přístrojová lymfodrenáž funguje na principu střídavé přístrojové presoterapie. Do návleků je vháněn vzduch hadicovým systémem a pracuje s postupující tlakovou vlnou.  Jednotlivé komory návleků se nafukují v pravidelných intervalech. Vytváří se tlak, který zvolna postupuje a nahrazuje svalovou pumpu.

Přístrojová lymfodrenáž by měla být vždy vnímána příjemně. Jakékoli nepříjemné pocity, nevolnost či bolestivost jsou důvodem k přerušení lymfodrenáže.

Přístrojová lymfodrenáž - účinky

Přístrojová lymfodrenáž pomáhá odstraňovat otoky způsobené lymfatickým systémem, otoky způsobené nadměrným zatížením dolních končetin. Je vhodná jako prevence hluboké trombózy, při doléčování poúrazových stavů. V neposlední řadě má výrazný efekt na stav celulitidy, kterou pomáhá výrazně zlepšovat.

POZOR: Před každou přístrojovou lymfodrenáží Vám uvolníme mízní uzliny na krku a v tříslech.

Kontraindikace přístrojové lymfodrenáže

V případě nejistoty se poraďte se svým lékařem

- akutní poruchy periferního nervového systému
- akutní plicní edém
- akutní zánět hlubokých žil (tromboflebitida), vystouplé křečové žíly
- kardiovaskulární onemocnění – neléčený vysoký nebo nízký tlak, arytmie, angina pectoris, stav po infarktu myokardu
- epilepsie
- růže (erysipel)
- horečnatá a infekční onemocnění
- zánět mízních cév (lymfangitida - tzv. syndrom sloní nohy)
- cévní mozková příhoda
- špatná funkce ledvin a štítné žlázy
- choroby jater
- otoky způsobené ledvinovým nebo srdečním onemocněním
- těhotenství, období kojení
- neléčené maligní onemocnění, nebo když hrozí zhoršení stavu – onkologické      diagnózy
- osteosyntéza (chirurgické spojení úlomků kostí po úrazech nebo kloubní náhrady
- nejasné břišní obtíže

Přístrojová lymfodrenáž - programy

Na výběr je několik programů přístrojové lymfodrenáže v délce trvání od 30 do 60 minut: celulitida, detoxikace, lipedém, syndrom těžkých nohou, regenerace, pooperační postliposukční péče, úponové bolesti, poúrazové stavy, varixy prevence, zlepšení trofiky kůže.

Také by Vás mohla zajímat manuální lymfodrenáž. Všechny ostatní informace naleznete na hlavní stránce Masáže Praha