Reflexní terapie Praha

Vážení klienti, od 13. března máme z důvodu nařízení ČR zavřeno. Platnost dárkových poukazů se proto z tohoto důvodu automaticky prodlužuje o půl roku. Pečujeme o Vás již 20 let a nezastavili jsme se ani nyní. Šijeme pro Vás látkové roušky ve třech velikostech pro děti, ženy a muže. Podrobnosti o znovuotevření a rouškách naleznete zde.

Reflexní terapie - reflexní masáž

Reflexní terapie - historie

Reflexní terapie je přibližně 5000 let stará metoda péče o zdraví. Vznikla ve východní Asii. Pracuje s reflexními body, které se nacházejí na celém těle, nejčastěji se ale využívají reflexní plošky nohou. Původním úkolem reflexní terapie byla prevence, dnes je však hojně používána především k léčbě. Nejlepší reflexní terapie je bosá chůze venku. Kromě preventivní funkce pomáhá řešit akutní i chronické problémy, lze ji využít jako doplněk jiné léčby nebo k urychlení rekonvalescence.

Využití reflexní terapie

Reflexní terapii lze využít při :

Reflexní terapie - použití při migrénách (bolestech hlavy)

Hlavními příčinami migrén bývá zablokovaná krční páteř, disfunkce žlučníku nebo jater. Přesnou příčinu problému nám nejlépe odhalí diagnóza

Reflexní terapie - použití při bolestech zad a plotének

Problémy s ploténkami většinou souvisí s oslabením ledvin

Reflexní terapie - použití při bolestech kloubů

Hlavní příčinou bolestí kloubů bývá oslabení ledvin, hromadění odpadních látek v těle, nadváha a špatné stravovací návyky.

Reflexní terapie - použití při ischiasu

Pomáhá při léčbě zánětu sedacího nervu.

Reflexní terapie - použití při skolióze

Zde doporučujeme kromě reflexní terapie vhodné cvičení na uvolnění, protažení a posílení svalstva, např. Jógu

Reflexní terapie - použití při alergiích

Příčina alergií většinou spočívá v orgánovém trojúhelníku ledviny - plíce - slezina. Kromě reflexní terapie doporučujeme úpravu stravy, vyloučení sladkostí, mléč. výrobků a smažených jídel (nutná disciplína). Léčba alergií bývá většinou dlouhodobá.

Reflexní terapie - použití při detoxikaci těla, podpoře lymfatické drenáže

Více informací o lymfodrenážích naleznete na stránkách Manuální lymfodrenáž a Přístrojová lymfodrenáž.

Reflexní terapie vs. akupunktura

Reflexní terapie na rozdíl od akupunktury umožňuje diagnostiku. Body využívané reflexními terapeuty jsou větší a je možné je stlačovat prsty. Můžete se naučit mačkat plošku oslabeného orgánu sami a podporovat tak orgán denně. U akupunktury jste vždy odkázáni na odborníka. Akupunkturní body jsou totiž velmi malé a k jejich ovlivnění je zapotřebí akupunkturních jehel.

Reflexní terapie - reflexní masáž chodidel
Reflexní terapie - reflexní masáž chodidel a nohou
reflexní masáž rukou dlaně
reflexní masáž krční páteře šíje